Blogi on nyt ollut mun mustalla listalla muutaman päivän.Oon ollu ihan totaalisen väsynyt. Antakee anteeksi. Miten teillä menee?

Mulla pyyhkii taas paremmin. Pohjanmaan reissu oli mukava. Käytiin pällistelemässä Keskisen kyläkauppaa. Täytyy kyllä todeta, että ei se näin Hesalaiselle mikään suuri elämys ole, onhan noita kauppoja nähty. Mutta ymmärrän että, jos on tottunut vain siihen kauppa-autoon tai lähikauppaan niin onhan tuo jo paratiisi. Mutta ei mulle.

Minkkitarhan ymmärrän nyt paremmin. Elinkeino. En siis tekisi sitä itse,mutta ymmärrän. Leipä on jostain hankittava. Näitä eläimiä ei rääkätty vaan olot olivat varmasti niin hyvät kun voivat olla. Piste.

Olihan se jo sitten aika lapsosten sairastaakkin. Tytöllä mitä ilmeisemmin vauvarokko. Perä laulaa ja kuume huutaa. Isompi mussukka aloitti pväkodin. Nuhahan se heti tuli. Ja voi sitä kyynelteen määrää (huom!äidin kyynelten) kun joutuu lapsestaan päiväksi eroon.

Peilistä katsoo kalpea ihmisraato. Hei todella, se taidankin olla minä. 3 päivää sisällä ilman kontakteja ulkopuoliseen maailmaan tekee ihmeitä.