Mä olen kova häpeämään ihmisten puolesta. Mulle on ihan tuskaa katsoa esim. Idolsin karsintoja. Käsi säätimellä olen valmis vaihtamaan kanavaa kun finnisen teinin tai ylivanhan mummon suoritus ei ole ihan parhaimmasta päästä kauniisti sanottuna. Volumi nappulakin on kovassa käytössä. Musta on vaan niin kamalaa, että ihmiset ei sitten millään tunnista omia taitojaan tai tajua, että joutuu ihan naurun alaiseksi. Ja ne ihmiset saa jo mun kädet silmien eteen sekunnissa jotka huutaa naama punasena miten tuomarit ovat urpoja. KATTOSIVAT PEILIIN,prkle ja säästäsivät kanssa ihmiset kuolemasta häpeään!

Eilen olin ihan järkyttynyt. Katsoin illalla bbtä(tosin meillä on myös 24/7 mutta silti) ja kädet läpsyivät silmille niin,että läiske kuului. Ei jumankekka mitä jengiä! Siellä hinkit paljaana ja pehva vilkkuu. En tiiä kestääkö tota kattoa elävä Erkkikään sillä mullakin tekee tiukkaa. Hävettää. Hävettää toden teolla. Kyllä osaa olla urpoa jengiä.

p.s. Sokerina pohjalla oli vielä kaverin lähettämä video Johanna "tuksu" Tukiaisesta. Se päivä olikin sitten siinä.