Tänään on mulla ilmeisesti "koko maailma kaatuu mun päälle"päivä ja siksipä taas valitusta.(Lupaan kuitenkin pyhästi että jos joku jaksaa mun blogia lukea niin ei tää aina tuu tämmöstä valitusta olemaan.oon vaan innostunut ku on joku paikka mihin valittaa..)No kuitenkin siis asiaan..Eli tuntuuko teistä kenellä on lapsia ja ns."hyökkäysvaunut" että ei oo tervetullu mihinkään?Siis jo bussiin meno on kamalaa.Siinä sitten seisot kärryjen kanssa bussin keskellä ja toinen uhmaikänen juoksee bussissa missä sattuu.Ja sitten bussi tupsahtaa täyteen mummuja ja pappoja(ketkä ei varmaan oo ikinä ollu lapsia tai niillä ei varmaan oo ollu omia lapsia ja jos onkin niin oikein herran enkeleitä).Sitten alkaa se tuhina ja paheksuvat katseet.

Siinä tulee semmonen olo että anteeksi anteeksi,tiedän et ois pitäny jäädä kotiin.Joo oon huono äiti kun kuljen lapsieni kanssa bussilla ja vien teidän tilan ja korvat jos lapsi sattuu huutamaan(niin yllätys yllätys,aika monet lapset huutaa).Niin ja jos lapsi huutaa niin minähän olen sitten huono äiti koska lapseni on väsynyt,nälkäinen jne..ja minä vaan ravaan ostoksilla.

Mä en ainakaan tiedä yhtään sellasta lasta joka osais olla koko ajan ihan hiljaa kädet ristissä paikoillaan.Jos sellasia on niin kertokaa missä!Täällä mä odotan hei!

Ehkäpä meidän "lapsellisien" pitäs vaan jädä kotiin ja odotella että lapset on 18 vuotiaita ja menevät ihan omin voimin ulos.Tai ostetaan kanssamatkustajille korvatulpat ja hermot.