Mä haluun pois Helsingistä.Mä haluun johonkin missä voi vaikka alasti kulkea pihalla tai tukka rasvasena ja ilman meikkiä nappiverkkareissa lompsotella heinä suussa menemään.Ei kesää voi viettää oikein täällä betonikolossa, tai no voi kai jos on pakko, mutta sillon on kamala stressi tehdä jotain. Koko ajan pitäs mennä ja tulla johonkin koska on kesä. Mökillä jotenkin ottaa rennommin. Ja pakko myötää: koska meillä ei ole omaa mökkiä niin ollaan toisten nurkissa ja yleensä niin, että siellä on mummot ja vaarit hoitoapuna.Eli jos haluis olla itsekäs niin vois sanoa, että mökillä ei tarvitse niin huolehtia itse jälkikasvusta.

Joku päivä mä silti ostan oman mökin silläkin uhalla, että joudun hoitamaan itse lapseni. Mutta todennäköisesti he ovat jo silloin siinä iässä, että meidän seura ei kiinnosta. Tai jos mökille joutuvat niin varmasti tietokone ja pleikkari kainalossa.

Vaikka mä en ole mikään viherpeukalo(voitte vaikka tulla toteamaan sen mun pieneltä pihaltani jota en sitäkään saa hoidettua) niin silti unelmoin, että mun mökkini pihalla olisi kasvimaa jossa itse kasvattaisin no vaikka kukkia( en mä tiedä mitä kasvimaalla voi oikeastaan kasvataa joten kukat riittänee).

Soitanpa äidilleni, että koskakohan pääsisi mökille..Mieluiten niin että hekin ovat siellä.

ps. Lisää stressiä kaupunkikesääni tuo se,että siivoojammekin päätti sitten juuri nyt pitää lomaa,argh!