Olin ostoksilla koko päivän. Nyt mä oon ihan poikki. Luovutin treenivuoron miehelleni. Ostoksilla oleminen väsyttää ja käy kyllä treenistä. Tosin ajattelin kyllä lähteä omien vanhuksieni kanssa parin tunnin perästä dementiahiihtämään(en tosin laske sitä treenaamiseksi eikä sitä voi päivällä valoiseen aikaan tehdä). Lenkkipolkuni kulkee melkein kotiovelta, mutta metsässä. Kuka uskaltaa pimeällä yksin metsään? Kerta hiihtämistä ei voi valoisalla tehdä (luen ei kehtaa) eikä pimeällä uskalla, on mukaan otettava oma turvamies. Mieheni ei jostain syystä siihen hommaan suostu (voitteko kuvitella) , joten turvaudun vanhuksiini jotka ovat innokkaita hiihtäjiä.

Lähdetään muutes torstaina sitten viikoksi pois kaupungista. Ihanaamahtavaa! Jospa koittas edes kerran kesässä uida? Vesi taitaa vain olla liian kylmää mulle. Ja kaikki ne kalat ja levät,hyi! Mulla sitten loma jatkuukin. Eli jään vielä vuodeksi kotiin palleron kanssa. Sekin on mahtava juttu! Taidan olla ostoshuumassa koska kaikki tuntuu niin mahtavalle, jopa siivoaminen!

Kuulemisiin murut!